«

»

feb 04

De spanning tussen laatste of één na laatste

Al tijdens het inrijden is het kijken wat de toppers doen, daar een halve seconden boven zitten geeft
al een goed gevoel, als ik de alle banen heb gehad, en het gaat redelijk, vind ik het wel goed, en bied
me auto ter keuring aan

Kwalificeren
Bij de kwalificatie begint het eigenlijk al, ik vind kwalificeren niet zo prettig, lukt op een of andere
manier niet echt, ik hoop op plek 7 of 8 (of hoger) dat geeft voor mij de beste uitgangspositie wat
betreft baanvolgorde, het is dan zoveel mogelijk risico nemen, of hopen dat het bij iemand anders
niet mee zit.
Kwalificeren gaat wel steeds beter, en kruip ook langzaam naar boven, blijft een verbeterpuntje maar
daar werken we aan.

De Race
Er niet uitvliegen, dat is de boodschap die ik mezelf elke keer weer meegeef, en dat gaat steeds
beter, kijk eigenlijk nooit tijdens me race naar het aantal rondjes, Probeer me te concentreren, en
met andere mee te rijden, wat som naar mijn idee me redelijk afgaat. Wat me bij mezelf opvalt dat
ik boos op mezelf wordt als ik eruit vlieg. Ik vind het racen steeds leuker worden vooral omdat het
elke keer beter gaat. Dit niet in de laatste plaats door hulp van alle team leden.
Maar ik wil ook iedereen waarschuwen PAS OP die Amsterdammer komt eraan
De Amsterdammer.